Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ΑΠΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ) (Μέρος Τέταρτο)
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Η υγεία ως ατομικό και κοινωνικό αγαθό… Περισσότερα »Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ΑΠΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ) (Μέρος Τέταρτο)
Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Η υγεία ως ατομικό και κοινωνικό αγαθό… Περισσότερα »Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ (ΑΠΛΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ) (Μέρος Τέταρτο)
Η ΣΧΕΣΗ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΗ Είναι εύλογο να αναπτύσσεται μια… Περισσότερα »Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΒΙΟΗΘΙΚΗ – Η ΣΧΕΣΗ ΙΑΤΡΟΥ ΚΑΙ ΑΣΘΕΝΗ – ΟΙ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΕΣ ΕΠΙΘΥΜΙΕΣ ΤΟΥ ΑΣΘΕΝΟΥΣ – Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ – ΟΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΗ ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗΣ (Μέρος Τρίτο)
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ Η διακοπή ιατρικών… Περισσότερα »Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΒΙΟΗΘΙΚΗ – ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ (ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ)
Η ΒΙΟΗΘΙΚΗ & ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ Η βιοηθική είναι ένας… Περισσότερα »Η ΑΝΑΖΩΟΓΟΝΗΣΗ & ΒΙΟΗΘΙΚΗ – ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ (ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ)
Είστε στα μισά μιας πολυάσχολης νυχτερινής βάρδιας όταν λαμβάνετε μια… Περισσότερα »Καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση – 30:2 ή απλά συνεχίζουμε;
Κάθε χρόνο χιλιάδες συνάνθρωποί μας καταρρέουν και πεθαίνουν από Αιφνίδια… Περισσότερα »Απινιδωτές στα σχολεία
Ο απινιδωτής είναι μια συσκευή που παρέχει ρεύμα υψηλής ενέργειας… Περισσότερα »Τι είναι ο απινιδωτής, πώς λειτουργεί και γιατί είναι απαραίτητος
Οι γνώσεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στην καρδιοπνευμονική… Περισσότερα »Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση στο σχολείο: διδάσκοντας τους εκπαιδευτικούς – Οι γνώσεις και οι στάσεις των εκπαιδευτικών απέναντι στην καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση: τάσεις στον ελληνικό και διεθνή χώρο (Μέρος Τέταρτο)
3. Καρδιοπνευμονική Αναζωογόνηση στο σχολείο Δυστυχώς, παρά την επιτακτική ανάγκη… Περισσότερα »Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση στο σχολείο: διδάσκοντας τους εκπαιδευτικούς – Aναζήτηση τρόπων και μεθόδων εκπαίδευσης των απλών πολιτών (Μέρος Τρίτο)
2. Καρδιοαναπνευστική (Καρδιοπνευμονική) Αναζωογόνηση Η καρδιοαναπνευστική ή καρδιοπνευμονική αναζωογόνηση (ή… Περισσότερα »Καρδιοαναπνευστική Αναζωογόνηση στο σχολείο: διδάσκοντας τους εκπαιδευτικούς – Xρειάζεται ένα σύστημα για να σωθεί μια ζωή (Μέρος Δεύτερο)